Svømning for hele familien, efterfulgt af fælles spisning
Fredag d. 26. april 2024 kl. 16-18 er alt normal svømning aflyst. I stedet inviterer vi alle medlemmer i hele svømmeklubben til familie svømmedag og svømning er helt gratis for dine gæster denne dag.
Du kan tage din far, mor, bedstefar og bedstemor og søskende med. Hvis du har en aller bedste ven du meget gerne vil have med, må du også gerne det. I tidsrummet kl. 16 - 18 til der være fri svømning i lille bassin, vippe bassin og i badeland. Der vil være trænere til stede som livreddere, men svømning denne dag er på eget ansvar. Så ingen børn må svømme, uden forældre opsyn!
Der er mulighed for at tilmelde sig fælles spisning efter svømningen.
For kun 75 kr. pr person kan du får en portion lasagne med blandet salat og flute. Klubben giver saftevand. Fællesspisning er muligt i tidsrummet kl. 17.30 - 19.00 og serveres efter omklædning i cafe´ Jumpfood.
Senest kl. 18.15 skal de sidste forlade vandet og gå til omklædning.
Tilmelding til familie svømmedag er ikke nødvendig, men tilmelding til fællesspisningen skal gøres via hjemmesiden under punktet ”event”. Sidste tilmelding og betaling er tirsdag  d. 23. april kl. 12.00 og tilmelding er bindende.

Sæsonen er fra august til maj.

Børnehold 800 kr

Voksenhold 800 kr

Rabat: Der er 50% rabat allerede fra 2. medlem af husstanden. Man skal blot bo på samme adresse. Rabatten trækkes automatisk.

Tilmelding her

Har du spørgsmål? Kontakt os her

Generelle henvendelser til formandusk@gmail.com

eller til formand Susanne Olesen på tlf.: 24 24 48 53