Vi venter i spænding på vand tiderne. Når vi har styr på dem og fået sat trænere på vores hold, så åbner vi op for tilmelding til næste sæson.

Medlemmer fra sæsonen 2023-2024 vil modtage en mail om hvornår tilmelding starter. Dagen efter vil det blive offentlig gjort her på hjemmesiden samt via facebook.

Skulle du have lyst til at være træner eller hjælpetræner på vores hold, så send en mail til formandusk@gmail.com vi kan pt godt bruge lidt ekstra hjælp onsdag kl. 16-19 samt lørdag kl. 8-9.30. Man kan nøjes med at hjælpe til på fx 2 hold (1 time i alt) og det vil være en stor hjælp. Der er trænere på alle vores hold, så du skal ikke være ansvarlig for noget hold, men hjælpe til og du vil blive oplært i det. :) Vi er primært voksne trænere i alderen 22 - 60 år og vi har det super sjovt sammen. Så sig endelig til, hvis du vil hjælpe os.

Sæsonen er fra august til maj.

Børnehold 800 kr

Voksenhold 800 kr

Rabat: Der er 50% rabat allerede fra 2. medlem af husstanden. Man skal blot bo på samme adresse. Rabatten trækkes automatisk.

Tilmelding her

Har du spørgsmål? Kontakt os her

Generelle henvendelser til formandusk@gmail.com

eller til formand Susanne Olesen på tlf.: 24 24 48 53